Dag 20 - Skateboard rådos

2010/01/20
Ibland blir min hjärna till knäck när jag ser på bilder av råttor, särskilt när man tittar på kort som dessa underbara fotografier på lilla råttan Bug. Därför föll det sig ganska naturligt att när jag fick tag på en liten skateboard så skulle den fotograferas tillsammans med råttorna. Visserligen hade råttorna en ganska sval attityd till skateboarden, trots dess storlek och att den var doppad i blåbärssoppa, men några kort blev det ändå. Nedan, Fitzie (Fitzroy) "poserar" med skateboarden.

2 kommentarer:

Magica sa...

Oh så söt!

Candy sa...

NAWWWWW! Så himla söt. Jag har också råttor, hur underbara som helst är de. Jag vill nog ha råttor hela livet ut. Det är det finaste och sötaste djuret jag vet. Så otroligt sociala också, när man väl kommit dem nära.

Skicka en kommentar