När jag har för lite tid och ändå vill fördriva tiden

2010/01/03
Just det, då surfar jag gärna in på dessa sidor:

icanhascheezburger.com Lolcats och lolcelebs, det blir aldrig tråkigt. Finns som iPhone-app också, tyvärr laggar den just nu.

buzz.bazooka.se Samlade (roliga) länktips. Har dock varit lite dåliga med frekvensen på uppdateringar på sistone. Glöm inte att läsa kommentarerna!

youthoughtwewouldntnotice.com Bakom en jobbigt lång url-adress gömmer sig avslöjanden om stölder av teckningar, illustrationer och foton som använts av företag som tror att originalartisten inget märker.

fairshopping En konsumentsajt som tyvärr börjar spåra ur på grund av troll och div. andra oseriösa kommentatorer, men ändå kollar jag in sidan lite då och så. Bara för att veta vilka butiker man ska undvika.

funpic Ungersk sida (som även finns i engelsk version) med udda och mestadels roliga bilder.

IMDB Universell guide till det mesta inom filmväg. Yay!

moviemistakes.com Universell guide till filmtabbar (bör komplementleras med IMDB's arkiv)

deviantart Mängder med bra (och dåliga) bilder, jag har själv ett konto där, besök gärna det på http://rockall.deviantart.com/

Sys (Magica deSpell) blogg måste jag ju avsluta med att länka till.

Och när vi ändå är inne på tips till folket: dagen har ägnats åt att kolla igenom tre avsnitt av Band of Brothers, en serie söm bör kollas igenom varje år!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar