Pre tentaplugg

2010/01/04
Lägenheten är städad, tvätten på gång och det mesta är upplagt för dagens tentastudier (som inte riktigt vill komma till start). Innan dessa påbörjas tänkte jag dock publicera några äldre bilder (foton tagna under 2009):

Den första, Sun och M. Ett av de första korten jag tog med Tengil. Det bör nämnas att Tengil är namnet på min Nikon D90. Blixten heter passande nog Katla. Sun, eller Sune som han egentligen heter, är en av mina råttor och M är givetvis pojkvännen. Sun är M's favoritråtta och M är Sunes favoritmänniska, enklare än så blir det inte.


Nästa bild är tagen under min och M's greklandsresa, sommaren 2009, i Hermoupolis (Ερμούπολη)på Syros, Kykladerna.


Sista bilden är tagen strax före flygresan mellan kalla Säve flygplats och Athens Airport.

4 kommentarer:

Unknown sa...

härliga bilder!
Sköna minnen...

Faugel sa...

Ha ha, sitter du och vaktar mitt tentaplugg nu? Jo, härliga bilder, härliga minnen. Det kanske blir lite Aussie-fotografering i år?

Unknown sa...

Jo, det får vi hoppas att vi kan fixa. Aussie verkar vara ett häftigt ställe.

Magica sa...

Hej sötaste syster!Jo nu är jag ledig men imorgon ska jag jobba igen:)Jag har fått mitt schema nu, jag ska bara gå i skolan varannan tisdag, jätteskönt!Och du är mitt uppe i tentaplugget?Puss

Skicka en kommentar