Dag 25 - High key

2010/01/25
Nu har jag i vanlig ordning varit sen med uppdateringarna av bloggen, men när skolan väl satte igång och det var mycket att hinna med. Jag hann visserligen fotografera, men efterarbetet blev en aningen åsidosatt. Nu kommer i alla fall en veckouppdatering, dag för dag. Vi börjar med den 25:e, en av årets bästa dagar. Jag klarade en tenta jag kämpat ett tag med och dessutom spelades det Rammstein på radion ;) På kvällen passade jag på att bygga en fuskstudio med bygglampor och andra alternativa ljuskällor för att hinna med att fixa ett bidrag i en inofficiell fototävling. Temat var high key, resultatet ser ni nedan:

2 kommentarer:

Annbritt sa...

Jag förstår att du vann. Men kan inte lista ut vem personer är Kanon bra Du skall bli fotograf KRAM

Faugel sa...

Jo men det är ju jag. När man inte har några modeller att tillgå får man ta sig själv och placera framför kameran. Lite knepigt var det men det var värt det :)

Skicka en kommentar